poniedziałek, 4 lipca 2011

529. Wystawa- odliczam dni!

Wczoraj ostatecznie zamknąłem materiał na wystawę o diabłach i aniołach. Powstało w sumie 100 prac. Poniżej zdjęcie z biurka- jeszcze w nieładzie ;)

Wczoraj o wystawie napisano na stronie głównej magazynu "CD-Action".
Dzisiaj wszystko zawiozłem do Gdańska, gdzie postanowiłem wszystkiego osobiście dopilnować i wcisnąć swoje 3 grosze ;) Jak się okazało, jest co wciskać, bo samo stworzenie rysunków to pikuś- czekała nas (mnie i Anię Kusiak, kierowniczkę gdańskiej "pięćdziesiątki") sporo "innej" pracy...


Ba, miałem nawet dowolność w wyborze trunków do czwartkowego wernisażu ;)
Efekt- co najmniej zadowalający- na ścianach (i sztalugach) pojawiły się 73 prace. Jest moc!



Niewykorzystane rysunki zobaczycie na blogu. Poniżej jeden z nich.

- To jakaś wysypka?
- No co ty! Użyczam powierzchni reklamowej dla jednego marketu...

Do zobaczenia w czwartek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz