poniedziałek, 18 stycznia 2010

8. Zima i Kościerzyna



Od tego tygodnia rozpocząłem współpracę z portalem KOSCIERZYNA.INFO (LINK), lokalną stroną informacyjną. W ramach tej współpracy co pewien czas na stronie (w lewym dolnym rogu) pojawi się zabawny (w zamierzeniu ;)) rysunek odwołujący się do aktualnych wydarzeń w regionie. Temat aktualnego obrazka jest uniwersalny i dotknął (bardziej lub mniej) każdego z nas- zima.
Jako ilustracja wpisu- zimowe rysunki.

To pierwszy po dłuższej przerwie projekt, który wykonuje w ramach zacieśniania więzi z najbliższą okolicą ;) O kolejnym opowiem już wkrótce.

Rysunek z bałwanem: gdy go wczoraj rysowałem, przez przypadek wpisałem "Jak jeździsz, baranie!" ;)

10 komentarzy:

  1. huhuhu to dorób odpowiedni z baranem i wystawisz na wielkanoc ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa wpisy dziennie i coraz więcej miejsc gdzie mozna oglądać Twoje rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, gdzie są dwa wpisy dziennie? Na początek, aby zapełnić nieco ten blog, planuję codzienną aktualizację, ale bez przesady :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Stare polskie przysłowie mówi: "rysunków Lenca nigdy za wiele".

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyliłem czasy ^^ Coś mi się ubzdurało że ten wczorajszy tez był dzisiaj :P

    OdpowiedzUsuń
  6. A będą kalambury? :P (nie mogło zabraknąć tego pytania :D)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eee... Na FA. Chyba. Tak myślę. Podobno.

    Reaperius? ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej, bez kalamburów też jest tu fajnie, PRAWDA ;)?

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech nam żyje prezes naszego klubu!

    To była moja odpowiedź ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. @Marek No fajnie fajnie, ale jako stały bywalenc lencblogonetpeel musiałem się spytać :P
    @Tur Ano Reaperius :D

    OdpowiedzUsuń