piątek, 17 grudnia 2010

302. Klara ma 8 lat!

Już dzisiaj na Forum Actionum zaczyna się wielka impreza z okazji kolejnych urodzin Klary!

Z tej okazji w specjalnym subforum (jest ono TUTAJ, będzie ono aktywne dziś po 20:00) przygotowałem kilka konkursów, w których będzie można wygrać fanowskie materiały związane z Klarą. Jakie?

Jedną z ciekawszych nagród jest czarny kalendarz z Klarą. Na każdej z 12 specjalnie narysowanych kart pojawia się grafika z Klarą. Do zgarnięcia są trzy takie niepowtarzalne Klarendarze.

Są też tradycyjne dwa Klarendarze. Jeden w całości poświęcony Klarze i Zygmuntowi (to taki mały eksperyment).

Najdrobniejszą, ale równie cieszącą nagrodą, jest kartka świąteczna z życzeniami od Klary i ode mnie. 5 niepowtarzalnych kartek z ręcznie rysowanym rysunkiem na kopercie, jak i na samej kartce ;)

"Klara: Fan Kit" to płyta (już DVD!) z wszelakimi materiałami graficznymi związanymi z Klarą gromadzonymi od 8 lat. Podczas urodzin rozdam 4 takie płyty- jedna z nich (ta w większym pudełku) będzie miała podpisaną (dedykowaną zwycięzcy konkursu) okładkę.

Nie dotarła do mnie jeszcze ostatnia nagroda, więc o nic więcej. Zwycięzcy dwóch najważniejszych konkursów jednak ją otrzymają. Co to będzie? Grafika z projektu poniżej.

Jakie wyzwania będą czekać chętnych na zgarnięcie powyższych nagród? Ekstremalne :P Będą dwa konkursy plastyczne i tekstowe, jeden wiedzowy (test!) i jeden dla spostrzegawczych. Ponadto pojawi się wywiad z samą bohaterką. Wszystko zacznie się "klarować" dziś po 20:00. Wpadnijcie, złóżcie życzenia solenizantce ;)

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że znajdę trochę czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajdź, taka impreza jest tylko raz w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to mam szczęście, taka impreza w weekend, gdzie w poniedziałek na sprawdzian z chemii, poprawę z hiszpańskiego, do zrobienia projekt na TI, naukę na programowanie i fizykę itd.
    Ale spróbuję choć w jednym z konkursów wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja już zrobiłem projekt okładki na CD-Action :) Nawet mi ładnie wyszedł. Życzenia dla Klary złożę dziś wieczorem - będę miał specjalny tort dla niej :) Postaram się także uwiecznić, to złe "alter ego" Klary. Zobaczmy, jak mi wyjdzie... :)

    P.S STO LAT DLA KLARY!!!
    P.S. 2: Domyśliłem się, do jakiego konkursu na FA, nagrodą będzie gra "Overlord"... tego się nie spodziewałem. :D

    P.S 3: Ale i tak każda nagroda jest fajna. Choć te trzy czarne kalendarze są "wyjątkowe" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No i to z "grzybami w ZONIE" mnie rozwaliło najbardziej... :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam jeszcze na torta!

    http://czteryporyzzycia.blogspot.com/2010/12/klara-ma-urodziny.html

    OdpowiedzUsuń