wtorek, 11 stycznia 2011

332. Ślimak


- Dałem sobie ocieplić mieszkanie...

7 komentarzy:

  1. Trochę zbaczając od tematu.
    Szukając pewnych informacji do recenzji(którą mam nadzieję uda mi się zrobić i wysłać na konkurs) znalazłem coś ciekawego - "Przygotowanie do życia w rodzinie. "

    Nie powiem, nie spodziewałem się że coś takiego znadję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, to stary projekt. Kiedyś nawet próbowałem go ciągnąć (już jako poradnik małżeński), ale się urwało. Może pokazę na blogu zalążki serii?

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysunki są bardzo fajne i śmieszne, a pewnie nie dużo osób do tego dotarło, więc jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mówię o tym "nowym" projekcie ;) Tamte rysunki ciągle gdzieś w sieci krążą, dostęp do nich jest prosty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli to nowy, niepublikowany projekt to dużo bardziej jestem za ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może ktoś się zgłosi do jego kontynuacji :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze jest taka szansa ;)
    A że poradnik małżeński to temat rzeka, to może sie znajdzie ktoś chętny ;)

    OdpowiedzUsuń