sobota, 8 stycznia 2011

328. Ogłoszenie

Uwaga, uwaga!
Poszukujemy grafików komputerowych zdolnych wykonać animację i dźwiękowców (ambitnych i kreatywnych, prawdziwych zapaleńców, zdolnych bestii:)) do prac nad pewnym projektem filmowym.
Gwarantujemy:
- pracę w młodym teamie,
- akcja non profit ;)
- zabawę i satysfakcję.
Próbki prac oraz zgłoszenia prosimy kierować na adres mailowy snickers987@gmail.com (tam też otrzymacie nr GG do dalszych wyjaśnień).

Ponadto poszukujemy dyspozycyjnych i twórczych statystów z okolic Katowic :)
Sprawa co najmniej pilna.

16 komentarzy:

  1. A ja wiem, a ja wiem o co chodzi :D Ale grafikiem to nie jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A niby skąd :P? Za mały ten yks :P?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygowałeś mnie :P Rozwiń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym wziął udział, ale wyklucza mnie słowo "zdolnych" ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. No ktoś się już mnie o to pytał, no ale ja pomóc nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy próbka ma być z klarą ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy: oczywiście, że nie. Pokaż najlepszą z prac, popisz się kreatywnością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A zrobię jakąś amatorszczyznę z Klarą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolimy profesjonalszczyznę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak wyślę. Wiem nie jestem jakimś bogiem animacji, ale zrobiłem jednego takiego Gif'a na szybko. Zawsze mogę go poprawić. Ale już dzisiaj nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co rozumieć przez "dźwiękowców"? Chodzi o muzykę?
    Gram na gitarze... Całkiem nieźle moim zdaniem. Nadam się? ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja wiem, a ja wiem co to będzie !!111!!111oneone ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm, animacja w jakim formacie? .gif, .swf, czy .avi? Niestety żadnych prac, które byłyby sticte animacjami to nie mam, raczej coś na zasadzie animowanych bannerów, ale mam pewne obycie z kilkoma programami. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Monica, ślij maila- ja się tą sprawą nie zajmuję.
    Miło, że odwiedzasz i ten blog :)

    OdpowiedzUsuń