czwartek, 11 listopada 2010

257. Prasówka

Czas na październikową prasówkę, czyli comiesięczne megalomańskie zestawienie z cyklu "Lenc w prasie" ;) Zaczynamy od magazynu "CD-Action".

Mimo zapowiedzi nie ukazały się w "Na Luzie" rysunki na różny temat. Jak tłumaczył naczelny- sam nie wie dlaczego. Miast nich pojawia się jeden krótki komiks z Klarą z nowej serii- "Klara, Zygmunt i zombie"... Poniżej logo- banner.

W samym "Action Redaction" 6 rysunków ilustrujących listy do redakcji. Wśród nich mój ulubiony z "Wrotami Baldura". Niewykorzystane rysunki z tej edycji opublikowałem już na Forum Actionum. Tutaj pokażę jeden z ciekawszych:

O listopadowym numerze "Inżyniera Budownictwa" już pisałem (przy okazji niewykorzystanych rysunków). Tu tylko napomknę, że w samym piśmie jest rysunek także o rusztowaniach, ale w moim odczuciu gorszy od prezentowanych na blogu.

W kolejnym numerze w "IB" dwa rysunki, czyli o całe 100% więcej ;) (nałożyły się dwa tematy). Wkrótce zaprezentuję niewykorzystane rysunki (już wiem co wejdzie).
Rozkwita współpraca z "Gazetą Kościerską". Jutro ukaże się kolejny numer, w którym maczałem piórem z tuszem. Co dokładnie rysowałem- o tym w stosownym wpisie.
Na deser- okładka szkolnej gazetki "Echo":

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz