piątek, 5 listopada 2010

251. Nowy tytuł

Pamiętacie jak wspominałem o publikacji mojego rysunku w nieznanej mi gazecie? Sprawa już się wyjaśniła. Okazało się, że wydawcą "Gazety Kościerskiej" jest "Kurier Bytowski"- tygodnik, z którym współpracuję od prawie 15 lat. Rysunek pojawił się w obu tytułach, choć wiedziałem tylko o jednym. Sprawę udało mi się pomyślnie wyjaśnić. Ba, od tygodnia współpracuję z "Gazetą Kościerską" ;)

W nowym tygodniku także pełnię funkcję rysownika- ilustruję wybrane neewsy. We wczorajszym numerze "komentowałem" artykuł o problemach finansowych lokalnego domu kultury.
Poniżej niewykorzystane rysunki.


Oprócz ilustrowania artykułów mam także swoją rubrykę z humorem, zaraz obok krzyżówki (identycznie jak w "Kurierze Bytowskim").

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz