niedziela, 23 października 2011

618. Prasówka

Październikowa prasówka. Mimo rozlicznych nowych obowiązków udało się coś narysować i opublikować.
"Inżynier Budownictwa" 10/2011

W numerze jeden rysunek o tradycyjnym systemie ocieplania dachów. Niewykorzystane rysunki z pokrewnego tematu pod TYM LINKIEM.
"CD-Action" 10/2011

W "CDA" bogaty materiał rysunkowy. Wprawdzie w "Na Luzie" tylko jeden http://www.blogger.com/img/blank.gifrysuhttp://www.blogger.com/img/blank.gifnek (na dodatek bez Klary, a z puli rysunków obyczajowych, o które tak walczyłem- rysunek z przystankiem autobusowym), ale za to swą obecność zaznaczyłem w dwóch innych działach. Pierwszy to tradycyjnie "Action Redaction", gdzie znalazło się 6 rysunków (niewykorzystane- TUTAJ). Drugi materiał znalazł się w dziale z publicystyką, gdzie ilustrowałem tekst "Meeediiic! czyli kontuzje graczy". W artykule użyto 5 rysunków (co ciekawe, w przyjemnym, nieco większym formacie). Niewykorzystane prace do tego materiału już widzieliście: a to prace moje, a to według pomysłu autora tekstu.
W kolejnym numerze powrót do stabilizacji- ilustrowałem tylko "AR".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz