wtorek, 7 września 2010

204. CD-Action 9/2010

Dziwnie się złożyło, że wszędzie trąbiłem o mojej największej w tym miesiącu publikacji, a na najważniejszym z moich blogów już nie. Czas to nadrobić ;)

Od wtorku, 31 sierpnia dostępne jest iście wypasione wydanie miesięcznika „CD-Action”. Oprócz standardowego pisma i płyty DVD z pełnymi wersjami do pakietu dorzucono książeczkę „Tipsomaniak”, plakat i tekturkę z planem lekcji i dwiema zawieszkami (do samodzielnego wycięcia).
Na wspomnianej płycie DVD znajdziecie 5 nowych (co roku powstają nowe) planów lekcji z Klarą. Zapisane są w formacie PDF, więc można je sobie samodzielnie wydrukować i wypełnić.

Na forum udostępniłem dodatkowe 3 arkusze, które stanowią uzupełnienie całości.
Klik!
Klik!
Wśród zawieszek znalazła się jedna specjalna, na której także widnieje Klara:

Należy ją sobie samodzielnie wyciąć i powiesić na klamkę ;)
Cały pakiet dostępny jest w kioskach i salonikach prasowych do końca tego miesiąca w cenie 16,99 zł.
Bonus: niewykorzystana grafika przygotowana do zawieszek.

8 komentarzy:

  1. "Puk puk" :D
    W sumie miałem nadzieję że jakiś Twój plan zostanie wydrukowany, a tu lekkie zdziwienie, ale już jest wydrukowany i sobie leży na biurku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz, zaraz- a co Ci broniło go wydrukować ;)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza, Tobie się Klara podoba?! Świat staje na głowie... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, ja miałem nadzieje że będzie na takim ładnym firmowym sztywnym kartoniku, a tu zwykłe A4, chyba sobie to zalaminuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikt mi czegoś takiego nie zaproponował. Ale Klara (taka malutka) jest na tym tekturowym planie z CDA ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A szkoda, że niewykorzystany rysunek do zawieszki. Ale za to dumnie wisi u mnie zawieszka z Klarą, bo też ładna. =]

    OdpowiedzUsuń
  7. Niewykorzystanych grafik było 3, ale ta faktycznie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń