poniedziałek, 15 lutego 2010

37. GM Solution


Współpraca z firmą GM Solution (LINK) rozpoczęła się dobrych kilka lat temu, lecz pierwsze zlecenie zrealizowaliśmy dopiero na początku tego roku. GM Solution zajmuje się szkoleniami i doradztwem w wielu firmach. Ja miałem zająć się wykonaniem kilku rysunków, które zilustrowałyby jedno z takich szkoleń (tym razem dla Kompanii Piwowarskiej). Zadanie wydawałoby się proste: dostałem dokładny opis tego, co musiało się znaleźć na rysunku, reszta to już tylko moja kreska. Wykonałem po kilka wersji każdej z propozycji (opisy były jak dla mnie zbyt szczegółowe- wyszło, że jestem rysownikiem chaosu ;)), fragment jednej z nich macie dziś jako ilustrację wpisu (niestety, całości nie mogę Wam pokazać).

7 komentarzy:

  1. księzniczka w wiezy??

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zrozumiałem puenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Sori - bo to część rysunku tylko z tego co widzę :)
    Swoją drogą ciekawi mnie ten projekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że się coraz bardziej rozpędzasz, gratuluję i życzę dalszego powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozpędzam? Z firmą GMS mam do czynienia od (chyba) 3 lat, to nasz pierwszy dokończony projekt. Pierwszy nie wypalił, drugi odrzuciłem, trzeciemu nie popuściłem :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to zawsze jakiś postęp ;)

    OdpowiedzUsuń