niedziela, 21 sierpnia 2011

559. Prasówka

Sierpień w kiosku i jego okolicach- zobaczcie co się działo w sezonie ogórkowym ;)
"CD- Action" 8/11

W tym numerze pojawiłem się w 3 miejscach. W "Na Luzie" znalazły się dwie prace: pierwsza to 3-kadrowy strip z Klara i Zygmuntem (Zygmunt poznaje zombie) oraz (tu proszę o uwagę) jeden rysunek z katalogu rożnych (mowa o pani na przystanku). To mój długo wyczekiwany debhttp://www.blogger.com/img/blank.gifiut z rysunkami niezwiązanymi z grami i komputerami na łamach "CDA". Ponad rok temu przygotowałem kilkanaście rysunków, które równie dobrze mogłyby się ukazać... gdziekolwiek. Mam nadzieję, że w kolejnych numerach zobaczycie kolejne prace z tego katalogu. Wszak Lenc nie tylko Klarą żyje...
Po raz drugi ilustrowałem artykuł publicystyczny z cyklu "Czego uczą nas gry". W piśmie znalazły się tylko 2 rysunki. pozostałe (dość liczne) pokazałem już na blogu.
Część 1
Część 2
Nie jest chyba tajemnicą, że ilustrowałem już kolejną, trzecią część tego udanego cyklu. Chętnie zabrałbym się także za kolejne ;)
Trzecie, ostatnie miejsce w którym pojawiłem się w tym numerze "CD-Action" jest "Action Redaction". W piśmie- 5 prac. Reszta- na blogu.
Kolejny numer zapowiada się bardziej smakowicie, ale w tej chwili jeszcze nic nie mogę powiedzieć ;)

"Inżynier Budownictwa" 7-8/11

W łączonym, wakacyjnym numerze jeden rysunek na temat zasad BHP podczas pracy na wysokości. Niewykorzystane prace z tego tematu (i innych) już widzieliście. Do wrześniowego numeru ilustrowałem 3 tematy, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
Ponownie pojawiły się rysunki w "Gazecie Kościerskiej". Szkoda tylko, że bez mojej wiedzy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz