sobota, 16 kwietnia 2011

434. Action Redaction 5/2011

Wprawdzie wyniki aktualnej ankiety nie są jeszcze do końca znane, przedsmak tego, za czym głosuje większość (póki co).
Do majowego wydania „CD-Action”, do działu listów („Action Redaction”) powstało wyjątkowo dużo rysunków (21).

W piśmie zmieściło się 5. Zastanówmy się, co zrobić z pozostałymi. Zaraz, już wiemy. No to zastanówmy się, dlaczego się tam nie znalazły ;)
Hmm…
W tym liście czytelnik pisze o… kryzysie czytelnictwa ;) Czytelnictwa nie byle jakiego, bo mowa o czytelnikach „CD-Action”, którzy stali się leniwi i (nie unikajmy okrutnych słów) rozbestwieni. Tak, tak, nie chce im się pisać do ich ulubionego pisma ;)



Jeżeli czytelnicy przestaną pisać, zabraknie mi inspiracji ;)
Celowniczek na wózku
List traktuje o innowacjach w grach w FPS, dla których pierwowzorem były automatowe „celowniczki”. Czy tak sporo różnią się te gry sprzed lat od im współczesnych?




W piśmie oprócz rysunku z kursorem ciekawy screen znaleziony przez Smugglera (pierwotnie nie miało tam być żadnego moje rysunku).
Nie chcę kraść w grach…
Czyli druga część o dylematach moralnych w grach. To odpowiedź na list czytelnika, który nie pochwalał negatywnych wzorców przedstawionych w grach. Czasami nie ma się wyboru…







Minecraft i piractwo
W piśmie nie ma rysunku, więc warto dokładniej odnieść się do jego treści, by zrozumieć poniższy rysunek.
Twórca niezależnej gry „Minecraft”, hitu ostatniego tygodnia, wypowiedział się w mediach na temat piractwa. Uważa, że kopiowanie gry nie jest piractwem, bo podczas kopiowania pierwowzór nie przepada.

Pudełkowe gry ze Steama
Ten trend nawet mi się nie podoba. Kupioną w sklepie grę musze zarejestrować online w Steram, gdzie inkasuje się jej lwia część. To poważny argument za sprzedażą online.

LOL
Na koniec list z działu tych dziwnych. Komentarz zbędny.

Jak Wam podoba się taka prezentacja niewykorzystanych rysunków z AR? Może tęsknicie za poprzednią? Dajcie ujście Waszym emocjom w ankiecie i komentarzach :)

7 komentarzy:

  1. Jak dla mnie powinno się to przenieść na bloga. Przynajmniej nie trzeba klikać na każdy rysunek aby przeczytać dymki, co jest dużo wygodniejsze :)

    Co do samych rysunków, jak dla mnie najlepszy to ostatni o pisaniu listów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, to pierwszy od tygodnia koment :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie najlepszy "Gem ty piszesz jako antyfan [...]" :) Co nie zmienia faktu, że reszta też jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. E tam, niech zostanie na forum. Gdzie indziej mam nabijać posty? :) Poza tym dużo osób wie o temacie na forum, ale nie o blogu (nie akceptuję kontrargumentu reklamy blogu na forum :P).

    OdpowiedzUsuń
  5. @Anonimowy - A to nie wiesz że moderatorzy i redaktorzy mają ukryty dział do nabijania sobie postów? :P

    @ML - W sumie ostatni komentarz był dokładnie 10 dni temu ;)
    Wszyscy się przygotują do matur/testów gimnazjalnych/poprawiają oceny na zakończenie roku ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja Marku powiem, że jestem drugi! :) I to będzie drugi koment od tygodnia czy ilu tam... :D

    A co do orazków z AR - wszytkie super i aż 21! Wow i LoL! :D xD Oby tak dalej Marku. Najlepsze to chyba te o Steamie - to prawda, wredne to to jest ponieważ raz kupiłem The Orange Boxa w Empiku za 50zł bo chciałem pograć w to na Boze Narodzenie w tamtym roku, lecz się okazało, że klucz do gry ktoś mi ukradł i po zlożeniu reklamacji, oddali mi te 50zł, ponieważ Sam facet uznał, że to "normalne" - przychodzą, kupują - spisują klucz do gry do aktywacji na Steamie - wrqacają i chcą kasy, ponieważ płytka nieużywana i już... chamstwo normalnie. :S A sprzedaż online lepsza, to wiadomo... :)


    P.S. - Ja dziś coś wrzuciłem na mój blog, więc też, ktokolwiek chętny to proszę o komenty, ponieważ dotychczas żadnego nie otrzymałem... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy, wyglądałoby to tak: wrzucam tutaj niewykorzystane rysunki z opisem, na FA daję link w starym temacie. Możecie komentować tam i tu ;)

    James, gdyby nie licznik odwiedził, pomyślałbym, że blog umiera ;)

    Dawid, co z projektem Z&Z?

    OdpowiedzUsuń