środa, 20 kwietnia 2011

439. Prasówka

Kwiecień nie był tłusty pod względem publikacji, choć w tym miesiącu rysowałem bardzo dużo (efekty tej pracy- zapewne niedługo).

W „Inżynierze Budownictwa’ tylko jeden rysunek- rysunek kurczaczkiem ;) mam już hardkorowe tematy aż do wydania wakacyjnego.
Urodzinowy numer „CD-Action” też nieco jałowy- w AR tylko 5 rysunków (niewykorzystane oglądaliście?), w NL- jeden odcinek serii „Klara, Zygmunt i zombie”. Szkoda, bo miałem przygotowane rysunki wielkanocne. Mają ukazać się na stronie…


Na koniec rysunek pewnego projektu- możecie zgadywać o co chodzi ;)

8 komentarzy:

  1. Tak między bogiem a prawdą... Marku... CD-Action zrobiło Cię po prostu w jedno wielkie "jajo" - to smutne :( i denerwujące za jednym, ponieważ "obiecują", że będzie więcej Twoich rysunków w piśmie, a tu... jajo. Nieładne jest to ze strony redakcji CDA, ponieważ myślę, że zaczyna u Nich wdzierać się "polityka" i to nie tylko w takiej sferze... :S

    Jestem ciekaw czy w końcu dojdzie do tego, że w CDA - nie będzie w ogóle Twoich rysunków, Marku, bo mogliby to wytłumaczyć "obsuwą i deadlinem takim, że jak stąd do Krakowa i z powrotem..." - Nie... nie wiem o co już chodzi z tym, lecz jak w czasopiśmie zawsze jest więcej różnorakich reklam (nie tylko tych promujących gry), a mniej Twoich rysunków, to w końcu chyba wyjdzie tak, że będziesz musiał powiedzieć CDA "pa pa" i ciekawe co Oni wtedy zrobią - wiem, że muszą mieć kasę na robienie pełniaków i etc., lecz taka jest o tym moja krytyka... (ostra trochę, no ale to krytyka)

    Pozdrawiam
    HNSM21 z FA

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak apropos drugiego obrazka:

    Alchemik?
    Alchemia?

    Kojarzy mi się też z książką Adama Przechrzty,"Chorągiew Michała Archanioła", którą to czytałem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba na siłę szukasz teorii spiskowych tam, gdzie ich nie ma ;) Rysunki wielkanocne przygotowywałem w styczniu- lutym. Może dlatego nich w redakcji zapomniano, bo wtedy jeszcze nikt nie myślał o Wielkanocy?
    Na szczęście jest Internet, blog, FA- niewykorzystane rysunki pokażę ;)
    Nie mogę rywalizować w piśmie z reklamami- wiadomo czego będzie więcej to nie powinniśmy mieć żalu.
    Na pocieszenie dodam, że ostatnio ilustrowałem dla CDA dodatkowy materiał. Fajnie to nawet wyszło, więc może coś zobaczycie za miesiąc…


    A jeśli chodzi o drugi komentarz- bardziej mi chodziło o projekt, w którym użyto ten rysunek 9bądź nie, nie mam informacji zwrotnej).

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajęcia z browarnictwa, tak około IV rok Biotechnologii. Projekt tanków do fermentacji piwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy, jesteś dość blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka na juwenalia, nie chciałam od razu psuć zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, ktoś z zainteresowanych tutaj wpada :P Dopowiedz resztę, m.in. jak stoi zaawansowanie prac i czy kilka sztuk dostaniemy na jakiś blogowy konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobry rysunek bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń