poniedziałek, 12 marca 2012

729. Dżentelmeni i utracjusze

Prezentowany dzisiaj odcinek jest pierwszą częścią jednej z najstarszych moich serii- "Dżentelmeni i utracujsze" (tytuł powstał na bazie pewnej książki pt. "Dżentelmeni, furiaci i utracjusze"). Powstał w 1998 roku na potrzeby dwutygodnika "Cogito". Równolegle tworzyłem także żeńską wersję serii pt. "Ach, te kobiety...", ale ta nie doczekała się tylu odcinków co męski odpowiednik. Seria zyskała uznanie czytelników pisma, choć teraz może wydawać się drętwym reliktem.
W każdym odcinku prezentowałem 6 znanych osób w krótkiej i zabawnej charakterystyce. W ostatnim odcinku (kolorowym!) umieściłem nawet siebie :P...

Chcielibyście obejrzeć inne odcinki tej serii?

3 komentarze:

  1. Jak najbardziej. Nie dość że jest tak samo zabawna jak pozostałe to wyróżnia się całkowicie odrębnym materiałem(źródłem) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro seria powstała w 2008 roku, to czemu na obrazku jest data 1998? :)

    OdpowiedzUsuń