niedziela, 4 marca 2012

723. Prasówka

Oj, dawno mnie nie było... A to przecież nie znaczy, że nic się nie dzieje ;) Oto prasówka lutowo- marcowa, zapraszam.
"Inżynier Budownictwa" 2/2012
W numerze jeden rysunek poświęcony... kanalizacji :)

"CD-Action" 3/2012

W "Na Luzie" jeden obrazek- z rybką, ale to chyba cisza przed prawdziwą burzą...

Mam cichą nadzieję, że nowa seria z Klarą już w najbliższym, urodzinowym numerze.
W "Action Redaction" 4 rysunki- niewykorzystanych znacznie więcej. W numerze także zdjęcie jedynego sobowtóra Klary (jedynego, bo więcej prac na konkurs nie przyszło). Szkoda, że jest taki słaby...
Tyle prasa, a internet...
Po raz kolejny masowo pojawia się rysunek z serii "Przygotowanie do życia w rodzinie" (na kwejku już po raz drugi). Dziwi mnie popularność właśnie tego rysunku.


Bywam też na blogach...


LINK
Na koniec ciekawostka- otrzymałem ciekawy materiał od fana z Olsztyna, który pisał próbny test gimnazjalny z moim rysunkiem :)


Dzięki za zdjęcia, życzę wielu punktów ;)

1 komentarz:

  1. Faktycznie dawno nic nie było :) Już miałem w komentarzach pisać co się dzieje :) No cóż... tylko się cieszyć z popularności... Ale czy Olsztyn nie powinien Pana uprzedzić?

    OdpowiedzUsuń