piątek, 23 września 2011

588. Prasówka

Mówiąc językiem młodzieżowym- we wrześniu było grubo ;) Sporo ciekawych projektów, dużo publikacji- działo się ;)
"CD-Action" 9/11

Sporo niespodzianek. O współpracy z Otisem już pisałem. Pokazałem tez niewykorzystany rysunek, który nie znalazł się w książeczce. Oddźwięk naszej współpracy był na tyle duży, że warto tę przygodę jeszcze powtórzyć.

Poniżej 2 rysunki do serii "Klara po drugiej stronie portalu". Jeden niewykorzystany, drugi z moją wersją "pięknego" Zygmunta (w książeczce- wersja Otisa). Uwaga, szkice.


Ponadto do pisma dołączono zakładkę z Klarą. Na płytce zmieściły się plany lekcji (też z Klarą) do samodzielnego wydrukowania. Standardowo ilustrowałem także "Action Redaction" oraz "Na luzie". Niewykorzystane rysunki z "AR" już widzieliście.
Na koniec ilustrowałem także trzecią wersję artykułu "Czego uczą nas gry". Niewykorzystanych rysunków było sporo- część pierwsza oraz druga. Kolejny numer już w przyszłym tygodniu, a tam tez ponadprogramowe niespodzianki ;)
"Inżynier Budownictwa" 9/11
W "Inżynierze Budownictwa" 2 rysunki- o normach i zielonych dachach.

Na stronie widzieliście już niewykorzystany rysunek z normami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz