wtorek, 24 maja 2011

479. Prasówka

Maj to był dobry miesiąc (i nadal trwa!). Sporo ciekawych rysunków, nowe wyzwania, rokujące propozycje...
W "Inżynierze Budownictwa" (5/2011) jeden rysunek o malowaniu.

Niby wykorzystałem ograny motyw, ale świetnie pasował mi do całości.
Niewykorzystane rysunki z tego numeru już widzieliście: TUTAJ.
Mam już przygotowane prace do 2 kolejnych numerów.

W "CD-Action" (5/2011) grubo- jakieś 10 rysunków w 3 różnych miejscach.

Jest jeden (hmmm...) komiks z Klarą o Wielkanocy (HMMM...)- a tak się starałem wszystkie zrobić w styczniu...
Ponadto 5 rysunków w "Action Redaction". Te niewykorzystane już widzieliście. Ponadto miałem okazję ilustrować tekst publicystyczny "Czego uczą nas gry". To bardzo ciekawy artykuł, więc powstało sporo rysunków. Do pisma weszły tylko 4 (ale w nieco powiększonym formacie, estetycznie to wygląda), resztę puściłem na blogu w dwóch wpisach (PIERWSZY oraz DRUGI).
Pomysł ilustrowania tekstów musiał chwycić, bo do kolejnego numeru ilustrowałem kolejny artykuł (tym razem autorstwa czytelnika, powstało 6 rysunków).

W lokalnym "Kurierze Bytowskim" sporadycznie także ukazują się moje prace, ale nie mam bezpośredniego wglądu w to, co się tam ukazuje, a co nie. "Gazeta Kościerska" dała sobie już chyba ze mną spokój- od dłuższego czasu nic nie opublikowali.

Z okazji premiery gry "Wiedźmin 2" powstała mini seria "Zygmunt na szkoleniu u wiedźmina". Pierwsza część pojawiła się na stronie głównej "CD-Action", resztę publikuję na blogu. Do obejrzenia TU, TU i TU. Jutro kolejne odcinki.

Pojawiły się także inne ciekawe propozycje- komercyjne (firmowe logo...) i nie (wystawa!), ale tu mam za mało konkretów, którymi mógłbym się pochwalić...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz