W aktualnym num erze "CD-Action" (9/11) kolejna odsłona wyśmiewającej stereotypy serii "czego uczą nas gry".
Tym razem autor tekstu wziął się za bzdury fabularne. Tekst w piśmie został bogato zilustrowany, ale mimo to zostało 14 niewykorzystanych obrazków. Dziś część pierwsza. Śródtytuły odnoszą się do poszczególnych wątków tekstu.
Poniższe 2 rysunki zostały wykonane do wstępu, który zapowiada demaskowanie błędów fabularnych powielanych w grach.
Otwarcie wrót/portalu do innego wymiaru/piekieł
W tej części autor tłumaczy, skąd się bierze całe zło na świecie (= w grze)- po portali, z których wychodzą wszelakie (fabularne) pokraki.
Widzicie jakieś podobieństwo do serii, którą tworzyłem z Otisem ;)?
Przyjaciel przechodzi na złą stronę
Chyba najczęściej stosowany zwrot (zawrot?) fabularny- w końcu nawet najlepszy przyjaciel okaże się wstrętną szują...
Jutro część druga.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Etykiety
rysunki
(645)
serie
(223)
wydarzenia
(88)
komiksy
(85)
2011
(82)
niewykorzystane
(76)
CD-Action
(75)
publikacje
(69)
Klara
(54)
ilustracje
(53)
zima
(49)
1998
(43)
Inżynier Budownictwa
(40)
Wesołych Świąt
(39)
Dżentelmeni i utracjusze
(34)
1999
(31)
grafiki
(31)
2010
(25)
blog
(25)
koń
(23)
Wielkanoc
(22)
Zwierzaki
(22)
ciekawostki
(20)
Archiwum Iks
(19)
czarny humor
(19)
jesień
(19)
wystawa
(19)
Gazeta Kościerska
(18)
2012
(17)
Ach te kobiety...
(16)
ankieta
(15)
czerwony dywan
(15)
Witaj szkoło
(14)
Pieśni o Rufusie
(9)
bajki
(9)
konkursy
(9)
kalendarz
(7)
statystyki
(7)
Mini i Mikro
(6)
kalambury
(6)
zdjęcia
(6)
Kurier Bytowski
(5)
Piękni i szpetni XX-wieczni
(5)
warsztaty
(5)
O raju
(4)
aukcja
(4)
książka
(4)
lato
(4)
literatura
(4)
2000
(3)
Cogito
(3)
ogłoszenie
(3)
przysłowia
(3)
film
(2)
historia
(2)
plan lekcji
(2)
reklama
(2)
wywiad
(2)
2009
(1)
Baju- baj
(1)
pdf
(1)
zakładka
(1)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz