czwartek, 30 czerwca 2011

523. Duble

czasami zdarza mi się nieświadomie zrobić ten sam rysunek kilkakrotnie (mówimy tu o działaniu nieświadomym). Najczęściej zdarza się wtedy, gdy w krótkim okresie tworzę prace na konkretny temat. Tak było ostatnio, gdy przygotowywałem prace na najbliższą wystawę. Niektóre rysunki są prawie identyczne, inne zyskały przy drugim podejściu. Sami zobaczcie.

- Zrobiłam sobie tatuaż w miejscu intymnym...
- Od pachy aż po łokieć...

- Zrobiłam sobie tatuaż w miejscu intymnym!
- Ej ty, no pokaż!
- E tam, co ci będę łokieć odsłaniać...

- Lepiej założę kalosze...

- A w pogodzie ostrzegali by ubrać kalosze...

- Oj mamo, to chyba przez to dorastanie...

- Raz się zapomniałam i podłubałam w nosie...

- ...bo światło wabi robactwo...

- Padła mi bateria...

- Ja tylko na chwilkę: mam świetną pościel z owczej wełny!

- Ci nowi akwizytorzy mają niezwykły dar przekonywania!
- Ten ostatni wcisnął mi Biblię...

Na wystawie nie zobaczcie każdej wersji przedstawionych rysunków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz